Гр. №
191
Теми:
1.
Особливості
окупаційного режиму і руху Опору. Людина під час війни. Голокост. Праведники
народів світу. Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її
значення.
1.
Опрацювати
§ 26 (Всесвітня історія 10кл., автор – Ладиченко Т.В): записати та вивчити нову
термінологію «антигітлерівська коаліція», «ленд-ліз», "новий
порядок", остарбайтери, голокост, гетто, концтабір, "фабрики
смерті", колабораціонізм», основні дати.
2.
Розкрийте
значення, основні принципи й етапи створення антигітлерівської коаліції.
3.
Скласти
таблицю «Рух Опору в країнах Європи під
час Другої світової війни».
Країна
Форми боротьби
Керівні органи Руху Опору
4. Дайте
відповіді на такі запитання:
- Яку
мету переслідували нацисти, встановивши «новий порядок» в окупованих
європейських країнах?
Чому
уряди Великої Британії та США пішли на утворення антигітлерівської коаліції з
СРСР?
Які
напрямки мав Рух Опору в країнах Європи? Які політичні сили до нього входили?
Чому,
на вашу думку, нацистське керівництво Німеччини проводило політику винищення
єврейського та слов’янських народів?
2.
Капітуляція
Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними
злочинцями.
1.
Опрацювати
§ 27 (Всесвітня історія 10кл., автор – Ладиченко Т.В):виписати основні дати,
терміни.
2.
Зробити
хронологічний ланцюжок процесу визволення країн Європи від нацистської
окупації.
3.
Встановити
хронологічну послідовність подій: атомне бомбардування Хіросіми; початок Нюрнберзького процесу; Потсдамська
конференція; відкриття другого фронту в Європі.
4.
Чому
звільнення країн Східної і Центральної Європи від нацистів радянськими
військами одні називають «визвольним походом», а інші – «новою окупацією»?
5. Переглянути
відео «Нюрнберзький процес» https://www.youtube.com/watch?v=Lz68WygJ2rk, http://youtube.com/watch?v=Oi5dAxOthIU
6. Переглянути презентацію «Токійський процес»
https://drive.google.com/file/d/1AD9J9zhv_8DSCmRiDL2dMUE47HWxR4br/view?usp=sharing
7.
Висловіть своє ставлення до рішень
Нюрнберзького та Токійського трибуналів. Чому, на вашу думку, отримали таке
суворе покарання політичні і військові діячі, які безпосередньо не вбивали
людей?
3. § 23,24: аналіз завершального періоду Другої світової війни; виконати завдання №2 (ст. 226) - заповнити таблицю "Основні наступальні операції радянських військ у 1944 р. зі звільнення СРСР"; визначити значення відкриття Другого фронту в Європі; законспектувати п.6 (§ 24 - ст.237-239) - про результати й наслідки Другої світової війни. (Всесвітня історія, автор П. Полянський)
4. § 27,п 5 - 8: події V періоду війни; перелік мирних договорів з колишніми союзниками Німеччини (ст. 149) (Всесвітня історія 10кл., автор – Ладиченко Т.В)
5. Підготувати повідомлення до практичного заняття "Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув'язнених у німецьких концтаборах". - Матеріал для практичного заняття ст.239 – 240 (Всесвітня історія, автор П. Полянський).
УВАГА!!! Подивіться відеоролик "Страшні спогади остарбайтерів про перебування в Німеччині"
https://www.youtube.com/watch?v=6nm9OT
Підготуватись до тематичного оцінювання з теми ««Передумови Другої світової війни» та «Друга світова війна
Гр. №
190
Теми:
1.
Дипломатія
часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її значення.
1.
Опрацювати
§ 26 (Всесвітня історія 10 кл., автор – Ладиченко Т.В): записати і вивчити нову
термінологію «антигітлерівська коаліція», «ленд-ліз»; основні дати.
2.
Розкрийте
значення, основні принципи й етапи створення антигітлерівської коаліції.
2.
Капітуляція
Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними
злочинцями.
1.
Опрацювати
§ 27 (Всесвітня історія 10кл., автор – Ладиченко Т.В):виписати основні дати,
терміни.
2.
Зробити
хронологічний ланцюжок процесу визволення країн Європи від нацистської
окупації.
3.
Встановити
хронологічну послідовність подій: атомне бомбардування Хіросіми; початок Нюрнберзького процесу; Потсдамська
конференція; відкриття другого фронту в Європі.
4.
Чому
звільнення країн Східної і Центральної Європи від нацистів радянськими
військами одні називають «визвольним походом», а інші – «новою окупацією»?
5. Переглянути
відео «Нюрнберзький процес» https://www.youtube.com/watch?v=Lz68WygJ2rk, http://youtube.com/watch?v=Oi5dAxOthIU
6. Переглянути презентацію «Токійський процес»
https://drive.google.com/file/d/1AD9J9zhv_8DSCmRiDL2dMUE47HWxR4br/view?usp=sharing
7.
Висловіть своє ставлення до рішень
Нюрнберзького та Токійського трибуналів. Чому, на вашу думку, отримали таке
суворе покарання політичні і військові діячі, які безпосередньо не вбивали
людей?
3. § 23,24:
аналіз завершального періоду Другої світової війни; виконати завдання №2
(ст. 226) - заповнити таблицю "Основні наступальні операції радянських
військ у 1944 р. зі звільнення СРСР"; визначити значення відкриття Другого
фронту в Європі; законспектувати п.6 (§ 24 - ст.237-239) - про результати й
наслідки Другої світової війни. (Всесвітня історія, автор П. Полянський)
4. § 27,п
5 - 8: події V періоду
війни; перелік мирних договорів з
колишніми союзниками Німеччини (ст. 149) (Всесвітня
історія 10кл., автор – Ладиченко Т.В)
5.
Підготувати повідомлення до практичного заняття
"Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув'язнених у німецьких
концтаборах".
-
Матеріал для практичного заняття ст.239 – 240 (Всесвітня
історія, автор П. Полянський).
УВАГА!!! Подивіться
відеоролик "Страшні спогади остарбайтерів про перебування в
Німеччині"
Підготуватись до тематичного оцінювання з
теми ««Передумови Другої світової війни» та «Друга світова війна
Тема: Китай. Національна революція. Чан Кайші. Початок протистояння
між Комуністичною партією Китаю і Гомінданом. - п.27 (П.
Полянський - Всесвітня історія 10 кл).
Завдання:
1. Визначити та
записати причини виникнення "Руху 4 травня".
2. Визначити та
записати причини протистояння між двома партіями
соціалістичної орієнтації - КПК і Гомінданом, які призвели до
громадянської війни в Китаї.
Гр. №
191
Теми:
1.
Особливості
окупаційного режиму і руху Опору. Людина під час війни. Голокост. Праведники
народів світу. Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її
значення.
1.
Опрацювати
§ 26 (Всесвітня історія 10кл., автор – Ладиченко Т.В): записати та вивчити нову
термінологію «антигітлерівська коаліція», «ленд-ліз», "новий
порядок", остарбайтери, голокост, гетто, концтабір, "фабрики
смерті", колабораціонізм», основні дати.
2.
Розкрийте
значення, основні принципи й етапи створення антигітлерівської коаліції.
3.
Скласти
таблицю «Рух Опору в країнах Європи під
час Другої світової війни».
Країна
|
Форми боротьби
|
Керівні органи Руху Опору
|
4. Дайте
відповіді на такі запитання:
- Яку
мету переслідували нацисти, встановивши «новий порядок» в окупованих
європейських країнах?
Чому
уряди Великої Британії та США пішли на утворення антигітлерівської коаліції з
СРСР?
Які
напрямки мав Рух Опору в країнах Європи? Які політичні сили до нього входили?
Чому,
на вашу думку, нацистське керівництво Німеччини проводило політику винищення
єврейського та слов’янських народів?
2.
Капітуляція
Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними
злочинцями.
1.
Опрацювати
§ 27 (Всесвітня історія 10кл., автор – Ладиченко Т.В):виписати основні дати,
терміни.
2.
Зробити
хронологічний ланцюжок процесу визволення країн Європи від нацистської
окупації.
3.
Встановити
хронологічну послідовність подій: атомне бомбардування Хіросіми; початок Нюрнберзького процесу; Потсдамська
конференція; відкриття другого фронту в Європі.
4.
Чому
звільнення країн Східної і Центральної Європи від нацистів радянськими
військами одні називають «визвольним походом», а інші – «новою окупацією»?
5. Переглянути
відео «Нюрнберзький процес» https://www.youtube.com/watch?v=Lz68WygJ2rk, http://youtube.com/watch?v=Oi5dAxOthIU
6. Переглянути презентацію «Токійський процес»
https://drive.google.com/file/d/1AD9J9zhv_8DSCmRiDL2dMUE47HWxR4br/view?usp=sharing
7.
Висловіть своє ставлення до рішень
Нюрнберзького та Токійського трибуналів. Чому, на вашу думку, отримали таке
суворе покарання політичні і військові діячі, які безпосередньо не вбивали
людей?
3. § 23,24: аналіз завершального періоду Другої світової війни; виконати завдання №2 (ст. 226) - заповнити таблицю "Основні наступальні операції радянських військ у 1944 р. зі звільнення СРСР"; визначити значення відкриття Другого фронту в Європі; законспектувати п.6 (§ 24 - ст.237-239) - про результати й наслідки Другої світової війни. (Всесвітня історія, автор П. Полянський)
4. § 27,п 5 - 8: події V періоду війни; перелік мирних договорів з колишніми союзниками Німеччини (ст. 149) (Всесвітня історія 10кл., автор – Ладиченко Т.В)
5. Підготувати повідомлення до практичного заняття "Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув'язнених у німецьких концтаборах". - Матеріал для практичного заняття ст.239 – 240 (Всесвітня історія, автор П. Полянський).
УВАГА!!! Подивіться відеоролик "Страшні спогади остарбайтерів про перебування в Німеччині"
https://www.youtube.com/watch?v=6nm9OT
Підготуватись до тематичного оцінювання з теми ««Передумови Другої світової війни» та «Друга світова війна
3. § 23,24: аналіз завершального періоду Другої світової війни; виконати завдання №2 (ст. 226) - заповнити таблицю "Основні наступальні операції радянських військ у 1944 р. зі звільнення СРСР"; визначити значення відкриття Другого фронту в Європі; законспектувати п.6 (§ 24 - ст.237-239) - про результати й наслідки Другої світової війни. (Всесвітня історія, автор П. Полянський)
4. § 27,п 5 - 8: події V періоду війни; перелік мирних договорів з колишніми союзниками Німеччини (ст. 149) (Всесвітня історія 10кл., автор – Ладиченко Т.В)
5. Підготувати повідомлення до практичного заняття "Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув'язнених у німецьких концтаборах". - Матеріал для практичного заняття ст.239 – 240 (Всесвітня історія, автор П. Полянський).
УВАГА!!! Подивіться відеоролик "Страшні спогади остарбайтерів про перебування в Німеччині"
https://www.youtube.com/watch?v=6nm9OT
Підготуватись до тематичного оцінювання з теми ««Передумови Другої світової війни» та «Друга світова війна
Гр. №
190
Теми:
1.
Дипломатія
часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її значення.
1.
Опрацювати
§ 26 (Всесвітня історія 10 кл., автор – Ладиченко Т.В): записати і вивчити нову
термінологію «антигітлерівська коаліція», «ленд-ліз»; основні дати.
2.
Розкрийте
значення, основні принципи й етапи створення антигітлерівської коаліції.
2.
Капітуляція
Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними
злочинцями.
1.
Опрацювати
§ 27 (Всесвітня історія 10кл., автор – Ладиченко Т.В):виписати основні дати,
терміни.
2.
Зробити
хронологічний ланцюжок процесу визволення країн Європи від нацистської
окупації.
3.
Встановити
хронологічну послідовність подій: атомне бомбардування Хіросіми; початок Нюрнберзького процесу; Потсдамська
конференція; відкриття другого фронту в Європі.
4.
Чому
звільнення країн Східної і Центральної Європи від нацистів радянськими
військами одні називають «визвольним походом», а інші – «новою окупацією»?
5. Переглянути
відео «Нюрнберзький процес» https://www.youtube.com/watch?v=Lz68WygJ2rk, http://youtube.com/watch?v=Oi5dAxOthIU
6. Переглянути презентацію «Токійський процес»
https://drive.google.com/file/d/1AD9J9zhv_8DSCmRiDL2dMUE47HWxR4br/view?usp=sharing
7.
Висловіть своє ставлення до рішень
Нюрнберзького та Токійського трибуналів. Чому, на вашу думку, отримали таке
суворе покарання політичні і військові діячі, які безпосередньо не вбивали
людей?
3. § 23,24: аналіз завершального періоду Другої світової війни; виконати завдання №2 (ст. 226) - заповнити таблицю "Основні наступальні операції радянських військ у 1944 р. зі звільнення СРСР"; визначити значення відкриття Другого фронту в Європі; законспектувати п.6 (§ 24 - ст.237-239) - про результати й наслідки Другої світової війни. (Всесвітня історія, автор П. Полянський)
4. § 27,п 5 - 8: події V періоду війни; перелік мирних договорів з колишніми союзниками Німеччини (ст. 149) (Всесвітня історія 10кл., автор – Ладиченко Т.В)
5. Підготувати повідомлення до практичного заняття "Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув'язнених у німецьких концтаборах".
- Матеріал для практичного заняття ст.239 – 240 (Всесвітня історія, автор П. Полянський).
3. § 23,24: аналіз завершального періоду Другої світової війни; виконати завдання №2 (ст. 226) - заповнити таблицю "Основні наступальні операції радянських військ у 1944 р. зі звільнення СРСР"; визначити значення відкриття Другого фронту в Європі; законспектувати п.6 (§ 24 - ст.237-239) - про результати й наслідки Другої світової війни. (Всесвітня історія, автор П. Полянський)
4. § 27,п 5 - 8: події V періоду війни; перелік мирних договорів з колишніми союзниками Німеччини (ст. 149) (Всесвітня історія 10кл., автор – Ладиченко Т.В)
5. Підготувати повідомлення до практичного заняття "Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув'язнених у німецьких концтаборах".
- Матеріал для практичного заняття ст.239 – 240 (Всесвітня історія, автор П. Полянський).
УВАГА!!! Подивіться
відеоролик "Страшні спогади остарбайтерів про перебування в
Німеччині"
Підготуватись до тематичного оцінювання з
теми ««Передумови Другої світової війни» та «Друга світова війна
Тема: Китай. Національна революція. Чан Кайші. Початок протистояння між Комуністичною партією Китаю і Гомінданом. - п.27 (П. Полянський - Всесвітня історія 10 кл).
Завдання: опрацюйте узагальнену таблицю "Основні напямки і пріоритети зовнішньої політики провідних держав світу у міжвоєнний період"
Основні напрямки і пріоритети зовнішньої політики провідних держав світу у міжвоєнний період
країни
з/п
США
Великобританія
Франція
Німеччина
Італія
Японія
СРСР
на що спрямовувався
зовнішньополітичний курс
- політика ізоляціонізму (відокремлення від Європи, де постійно відбувалися збройні конфлікти);
- гасло «Америка для американців!»;
- багатополюсна політика (відносини з різними країнами світу);
- політика «доброго сусіда» щодо країн Латинської Америки;
- політика невтручання у внутрішні справи інших держав);
- прагнення до світового лідерства
- стримування Франції, яка прагнула стати лідером у Європі;
- загострення відносин з Німеччиною через військове суперництво на суші і на морі та через прагнення Німеччини повернути свої колонії;
- загострення суперечностей з Японією через її загрозу британським інтересам у Китаї, Індії, Австралії, Новій Зеландії та через зростання військово-морської могутності Японії;
- пошук нових союзників
І етап – суворий контроль за дотриманням умов Версальського договору;
ІІ етап – створення військово-політичних союзів у Східній та Центральній Європі (їх антинімецька спрямованість);
- ІІІ етап – зближення з Радянським Союзом;
- зміцнення своєї безпеки.
- перегляд Версальського договору;
- прагнення до об’єднання всіх німців в одній державі;
- завоювання сфер впливу на Сході;
- це був шлях до повної ліквідації Версальської системи, а отже шлях до війни.
- поширення фашизму (сер. 20-х рр. – у 40 країнах);
- прагнення до створення могутньої Італійської імперії;
- посилення впливу в Ефіопії, Албанії;
- мілітаризація економіки;
- дипломатична діяльність;
- роль третейського судді між західними демократіями і Німеччиною;
- зближення з Німеччиною.
- зростання мілітаризму;
- загострення суперечностей з США та Великобританією, прагнення усунути їх присутність та вплив на Далекому Сході;
- здійснення агресивних дій.
- нарощування військової могутності і прагнення зіштовхнути між собою капіталістичні країни;
- зближення з Німеччиною;
- налагодження економічних зв’язків з західними країнами;
- територіальні претензії до Польщі, Румунії, Фінляндії, Угорщини, країн Прибалтики;
- встановлення дипломатичних відносин з різними країнами;
- плани щодо створення системи колективної безпеки в Європі.
угоди, договори,
закони, акції
- 1935-19376 рр. – закони про нейтралітет та заборону експорту зброї;
- 1936 р. – 11 договорів з країнами Латинської Америки;
- рух солідарності з народом Китаю під час японської агресії;
- розрив торгового договору з Японією;
- акції протесту проти нацистської Німеччини.
- 1934 р. – рішення уряду про збільшення впродовж 5 років чисельності військово-повітряних сил (більше 800 літаків).
- 1921 р., 1934 р. – союз з Польщею; утворення блоку»Мала Антанта»(Чехо-Словаччина, Югославія, Румунія);
- 1924 р. – встановлення дипломатичних відносин з СРСР;
- 1932 р. – пакт про ненапад з СРСР;
- середина 1930-х рр. – створення Балканської Антанти (Греція, Румунія, Туреччина, Югославія).
-1933 р. – «пакт згоди і співробітництва» (Англ., Фр., Іт., Нім.) – передбачав рівність Німеччини в озброєнні;
- жовтень 1933 р.- вихід з Ліги Націй;
- 1934 р. – спроба приєднати Австрію;
- 1935 р. – перехід Саарського вугільного басейну до Німеч.;
- 1936 р. – введення німецьких військ у Рейнську демілітаризовану зону
- формування армії;
- угода з Англією про будівництво флоту
1924 р.- договір з Югославією (прєднання островів Ф’юме);
- 1925 р. – приєднання Албанії;
- 1924 р. – встановлення дипломатичних відносин з СРСР;
- 1934 р. – закон про воєнізацію італійської нації;
- 1935 р. – напад на Ефіопію
- 1937 р. – виключення Італії з Ліги Націй
- 1931 р. – вторгнення у Північно-Східний Китай, створення маріонеткової держави Маньчжоу-го;
- 1937 р. – початок широкомасштабної війни в Китаї.
- 1924 -1925 рр. – визнання СРСР рядом країн;
- 1926 р. – договір про нейтралітет і ненапад з Німеччиною;
- договори про дружбу і нейтралітет з Туреччиною, Афганістаном, Литвою, Іраном;
- 1933 р. –встановлення дипломатичних відносин з США;
- 1934 р. – вступ до Ліги Націй;
1935 р. – рад.-франц.,
рад.- чехословацький договори.
країни
з/п
|
США
|
Великобританія
|
Франція
|
Німеччина
|
Італія
|
Японія
|
СРСР
|
на що спрямовувався
зовнішньополітичний курс
|
- політика ізоляціонізму (відокремлення від Європи, де постійно відбувалися збройні конфлікти);
- гасло «Америка для американців!»;
- багатополюсна політика (відносини з різними країнами світу);
- політика «доброго сусіда» щодо країн Латинської Америки;
- політика невтручання у внутрішні справи інших держав);
- прагнення до світового лідерства
|
- стримування Франції, яка прагнула стати лідером у Європі;
- загострення відносин з Німеччиною через військове суперництво на суші і на морі та через прагнення Німеччини повернути свої колонії;
- загострення суперечностей з Японією через її загрозу британським інтересам у Китаї, Індії, Австралії, Новій Зеландії та через зростання військово-морської могутності Японії;
- пошук нових союзників
|
І етап – суворий контроль за дотриманням умов Версальського договору;
ІІ етап – створення військово-політичних союзів у Східній та Центральній Європі (їх антинімецька спрямованість);
- ІІІ етап – зближення з Радянським Союзом;
- зміцнення своєї безпеки.
|
- перегляд Версальського договору;
- прагнення до об’єднання всіх німців в одній державі;
- завоювання сфер впливу на Сході;
- це був шлях до повної ліквідації Версальської системи, а отже шлях до війни.
|
- поширення фашизму (сер. 20-х рр. – у 40 країнах);
- прагнення до створення могутньої Італійської імперії;
- посилення впливу в Ефіопії, Албанії;
- мілітаризація економіки;
- дипломатична діяльність;
- роль третейського судді між західними демократіями і Німеччиною;
- зближення з Німеччиною.
|
- зростання мілітаризму;
- загострення суперечностей з США та Великобританією, прагнення усунути їх присутність та вплив на Далекому Сході;
- здійснення агресивних дій.
|
- нарощування військової могутності і прагнення зіштовхнути між собою капіталістичні країни;
- зближення з Німеччиною;
- налагодження економічних зв’язків з західними країнами;
- територіальні претензії до Польщі, Румунії, Фінляндії, Угорщини, країн Прибалтики;
- встановлення дипломатичних відносин з різними країнами;
- плани щодо створення системи колективної безпеки в Європі.
|
угоди, договори,
закони, акції
|
- 1935-19376 рр. – закони про нейтралітет та заборону експорту зброї;
- 1936 р. – 11 договорів з країнами Латинської Америки;
- рух солідарності з народом Китаю під час японської агресії;
- розрив торгового договору з Японією;
- акції протесту проти нацистської Німеччини.
|
- 1934 р. – рішення уряду про збільшення впродовж 5 років чисельності військово-повітряних сил (більше 800 літаків).
|
- 1921 р., 1934 р. – союз з Польщею; утворення блоку»Мала Антанта»(Чехо-Словаччина, Югославія, Румунія);
- 1924 р. – встановлення дипломатичних відносин з СРСР;
- 1932 р. – пакт про ненапад з СРСР;
- середина 1930-х рр. – створення Балканської Антанти (Греція, Румунія, Туреччина, Югославія).
|
-1933 р. – «пакт згоди і співробітництва» (Англ., Фр., Іт., Нім.) – передбачав рівність Німеччини в озброєнні;
- жовтень 1933 р.- вихід з Ліги Націй;
- 1934 р. – спроба приєднати Австрію;
- 1935 р. – перехід Саарського вугільного басейну до Німеч.;
- 1936 р. – введення німецьких військ у Рейнську демілітаризовану зону
- формування армії;
- угода з Англією про будівництво флоту
|
1924 р.- договір з Югославією (прєднання островів Ф’юме);
- 1925 р. – приєднання Албанії;
- 1924 р. – встановлення дипломатичних відносин з СРСР;
- 1934 р. – закон про воєнізацію італійської нації;
- 1935 р. – напад на Ефіопію
- 1937 р. – виключення Італії з Ліги Націй
|
- 1931 р. – вторгнення у Північно-Східний Китай, створення маріонеткової держави Маньчжоу-го;
- 1937 р. – початок широкомасштабної війни в Китаї.
|
- 1924 -1925 рр. – визнання СРСР рядом країн;
- 1926 р. – договір про нейтралітет і ненапад з Німеччиною;
- договори про дружбу і нейтралітет з Туреччиною, Афганістаном, Литвою, Іраном;
- 1933 р. –встановлення дипломатичних відносин з США;
- 1934 р. – вступ до Ліги Націй;
1935 р. – рад.-франц.,
рад.- чехословацький договори.
|
До т/о за т.4-5 повторити:
1) термінологію: "мюнхенська змова", режим "санації", Відовданська конституція, меморандум Танакі, кампанія громадянської непокори, "три народних принципи", індустріалізація, колективізація, стахановський рух, "рух 4 травня", "судетська проблема", каудільйо, регенство, автономія, військові перевороти, громадянська війна, латифундії, двовладдя, мілітаризація економіки, самодержавство;2) прізвища історичних діячів СРСР, країн Центральної та Східної Європи, Японії, Китаю, Індії, країн Латинської Америки;3) ключові особливості політичного та економічного розвитку вказаних країн та регіонів у 1920-30-х рр.
Немає коментарів:
Дописати коментар