Історія України



Увага !
Оновлене завдання  знаходиться за посиланням:

Група № 190 

Група № 191  

Група № 189

Гр. 190
Урок 37. Рух Опору та його течії в Україні. Українська повстанська армія. Українсько-польське протистояння. Українська головна визвольна рада. Радянський партизанський рух. («Історія України» § 33.)

1.    Записати в зошиті дану схему:
2.    Надати відповіді в кінці параграфа.
3.    Записати дати,  незнайомі терміни та їх визначення.
4. Надати відповіді на онлайн-тести по силці: https://onlinetestpad.com/ua/test/108817-druga-svіtova-vіjna-rukh-oporu

 ( зробити скріншот результату і відправити в групу)
1.   Перегляньте відео, яке допоможе вам зрозуміти новий матеріал : 
                                https://www.youtube.com/watch?v=oirtNHob_s0
                                   https://www.youtube.com/watch?v=wC6xTRJeQdI
                              «За що боролась Українська Повстанська Армія»   
                                                                   https://www.youtube.com/watch?v=toj7B3juf-U
                                           Створення  УПА
                              https://www.youtube.com/watch?v=rpocJwLAaBA&t=3s
                                 Ставка Гітлера "Вервольф"

                                                             https://www.youtube.com/watch?v=WyKmBavZH40

Тема 38 – 39. Звільнення України від нацистських загарбників. Бойові дії 1942–1943 рр. Бої на Лівобережжі влітку–восени 1943 р. Чорносвитники. Битва за Дніпро. Вигнання німецьких військ та їхніх союзників з Правобережної та Південної України.
Депортація кримських татар та інших народів Криму. Завершення бойових дій на території України. («Історія України» § 34).
1.    Опрацювати запитання   до документів  та в кінці параграфу.
2.    Використовуючи текст пунктів і карту, складіть хронологічну таблицю «Вигнання з України нацистських окупантів».

3.    Переглянути відео:
     -          Визволення м. Нікополя від фашистських загарбників 8 лютого 1944 року
-       Чорнопіджачники-чорносвитники "чорна піхота" Другої світової війни https://www.youtube.com/watch?v=bvz8nooVaRY
-       Чорна піхота https://www.youtube.com/watch?v=Xo1KAIM5Nss
-        Битва за Дніпро https://www.youtube.com/watch?v=sCew_mejUkA
Тема 40  Україна на завершальному етапі війни. Внесок українського народу в перемогу над нацизмом. Українці у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй. Українське питання на Ялтинській і Потсдамській конференціях. Ціна війни. («Історія України» § 35).
   
      Гр. № 189, 191

  1. Узагальнення знань за розділом «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні».   https://drive.google.com/drive/folders/1xr4tgtlnkxcB90xjgKhki16ZpPJ4PhV2
 Відповіді відправити на вайбер        
1       2. Опрацювати § 28. Українські землі у складі Польщі ( підручник «Історія  України» автори В.С. Власов, С.В. Кульчицький), записати основні дати, терміни, заповнити таблицю «Політичні партії Західної України».
Назва партії
Рік утворення
Керівники
Мета
Методи боротьби





  3.    Опрацювати § 29. Українські землі у складі Румунії, Чехословаччини ( підручник «Історія України» автори В.С. Власов, С.В. Кульчицький), записати основні дати, терміни, дозаповнити таблицю «Політичні партії Західної України».
    4. Підготуватися до практичного заняття з питання «Повсякденне життя   населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі    Польщі,  Румунії, Чехословаччини».
         Завдання для підготовки до практичного заняття
1. Повторити матеріал про основні події, що відбувались у кожному регіоні.
2. Відвідати місцевий історичний або краєзнавчий музей та ознайомитися з
його експозицією, що висвітлює повсякденне життя 1920–1930-х рр.
3. Ознайомитися з історичними дослідженнями та науково-популярною літературою про повсякденне життя 1920–1930-х рр.
4. Підготувати повідомлення або презентацію про повсякденне життя 1920–1930-х рр.
5. Підготувати порівняльну таблицю.
6. Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття.






           Для групи № 191
            Підготуватися до т/о за темою «Західноукраїнські землі у міжвоєнний            період».
             
        Завдання знаходяться на: 
Питання з історії України (1900-1939 рр.) 
для повторення до підсумково-узагальнюючого уроку:

Тема. Масовий голод 1921—1923 рр. Впровадження непу в УСРР. Грошова реформа. Початок індустріалізації. Суспільно-політичне життя. Ліквідація багатопартійності. - п.21. (Пометун О.І. Історія України 10 кл)
Завдання: 
1. Визначте і поясніть терміни і поняття.«Воєнний комунізм», продрозкладка, нова економічна політика (НЕП).
2. Порівняйте політику «воєнного комунізму» і НЕПу за основними напрямами і заходами. Зробіть висновки.
3. Визначити причини та наслідки голоду 1921 - 1923 рр.

До підсумково-узагальнюючого уроку з історії України з теми 3. 

"Українська державність у 1917-1921 рр."Історія України 1917-1921 рр. в особах" (розгадайте кросворд)



По горизонталі:
1. Генерал, що очолив залишки білогвардійських військ у Криму.
2. Сотник УСС, керівник штабу з підготовки національного повстання у Львові.
3. Видатний український історик, голова Центральної Ради.
4. Голова Раднаркому УСРР.
5. Голова делегації УНР на переговорах у Брест-Литовську.
6. Український письменник і політичний діяч, голова Генерального Секретаріату.
7. Керівник селянського повстанського руху, анархіст.

По вертикалі:
1. Командувач більшовицьких військ, що наступали на УНР у грудні 1918 р.
2. Один з керівників Директорії.
3. Гетьман Української Держави.
4. Президент ЗУНР.
5. Голова гетьманського уряду.
6. Білогвардійський генерал, що встановив окупаційний режим в українських землях.

До підсумкового уроку з історії України ПОВТОРИТИ:

- До складу яких держав входили українські землі      напередодні Першої світової    війни?        
- Які  зміни проводив  гетьман Павло Скоропадський у сільському господарстві?    
- Який зміст III Універсалу Центральної Ради?   
- Чим закінчився   період боротьби за збереження української державності?  
- Якою була Перша світова війна для України і чому?    
- 3 якою метою було створено Директорію?       
- Який зміст І Універсалу Центральної Ради?      
- В чому особливості впровадження НЕПу в Україні?    
- Які наслідки мала Перша світова війна для України?   
- Який зміст II Універсалу Центральної Ради?    
- У якій сфері було досягнуто найкращих  успіхів за часів гетьманату 
  П. Скоропадського? Назвіть деякі з них.           
- Яку політику замінила НЕП?       
- У складі якої армії було створено Легіон УСС? 
- Який зміст IV Універсалу Центральної Ради?   
- Вкажіть політичні режими в Україні у 1919 р.   
- Між ким і про що було укладено Варшавську угоду?    

Термінологія: автономія,Директорія, лікнеп, коренізація, самостійники,
універсал, план федералізації, автокефалія, усуси, двовладдя, українізація, Генеральний Секретаріат, двовладдя, автономісти, повстанські рухи, «червоний терор».

Коли були ці події?
- бій під Крутами
- проголошення IV Універсалу Центральної Ради
- перший голодомор в Україні
- період НЕПу
- створення Центральної Ради
- період боротьби за збереження української державності
- Акт Злуки УНР і ЗУНР
- вступ України до СРСР
- створення ЗУНР
- Ризький мирний договір
- остаточне встановлення радянської влади в Україні
- Буковинське віче
- останнє засідання Центральної Ради
- антигетьманське повстання
- період «воєнного комунізму»
- початок політики українізації

Хто ці історичні діячі? М. Грушевський, К. Левицький, М. Муравйов, Ф. Лизогуб, М. Міхновський, В. Винниченко, П. Врангель, О. Скрипник,
 Є. Петрушевич, С. Петлюра, А. Денікін, Н. Махно, М. Галущинський, П. Скоропадський, X. Раковський. 

Що означають ці абревіатуриУНР, УГА, ЗУНР, УСРР, УСДРП, УСС, У.Н.Р., УРСР, УЦР, УАПЦ, ВКП (б), НЕП, РКП (б), ЗУНР.


Немає коментарів:

Дописати коментар